Loves of My Life

Daisypath Anniversary tickersLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 10, 2010

Ahlan wa Sahlan Ya Ramadhan :)



Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk bertemu Ramadhan kali ini :). Harap-harap tahun ni dapat puasa penuh. Semoga diberi kekuatan untuk berpuasa sepenuhnya since tengah pregnant ni. Malam tadi saya masak nasik goreng untuk makan malam (masak banyak-banyak untuk sahur sekali). "Rajin" la katakan..goreng ayam & telur dadar. 


Sahur tadi pun, encik suami yang bangun dulu. Panaskan nasi goreng. Sendukkan nasi and all, baru die kejutkan saya :p hehe..terbalik lak kan? Mungkin encik suami kesian tengok saya kot..sebab semalam petang, saya mengemas habis-habisan. Kemas dapur & bilik study. Siap lap lantai pakai  tangan (tak pakai mop-ala-ala-cinderella). Lepas kemas dapur & bilik study tu, terus memasak. Pastu kepenatan & sakit-sakit badan. Tido mampus terus..Tq abang :)


Di kesempatan ini, saya & encik sam ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua kawan-kawan yang melawat blog ini. Semoga kita dapat melipat gandakan ibadah dalam bulan yang mulia & penuh berkat. 


P/S: Puasa semua mende ye.Bukan stakat lapar & dahaga je :P

2 comments:

  1. yer betul tu..sila puasa semua benda..jangan bersenggama di siang hari walaupun korang suami isteri..:p

    selamat berpuasa untuk ko ngan sam ok!!

    ReplyDelete
  2. axim:: ye baik :P selamat berpuasa untuk ko jugek!

    ReplyDelete