Loves of My Life

Daisypath Anniversary tickersLilypie First Birthday tickers

Thursday, August 5, 2010

My First Entry

This is my first entry for my new blog. The old blog has been removed due to 'dont-know-what-reason'. Tak paham jugak kenapa 3 emails (2 yahoo mail & 1 gmail), 1 blog, and also my facebook account had been blocked. The password no longer can be used due to 'dont-know-what-reason' also. Tahla, tak paham sangat dengan jenayah-jenayah cyber ni. What ever! I had opened a new gmail account and also one Facebook account. Ikutkan hati malas nak bukak Facebook baru. Penat nak add kawan-kawan semula, tapi, come to think of it, I have to. Bukan ape, sebab kalau takde Facebook account, nanti terus lost contact dengan kawan-kawan. 


Pasal blog pulak, rasa sayang sangat dengan blog lame tu, bukan ape, langsung dah tak boleh view. Sayang dengan entry-entry dalam tu. Yela, I only blog about important thing that happened in my life. Happy stories of mine. Me & Husband. Me & Family and also Me & Friends. Dah tinggal kenangan je la.. Thats why I created a new blog. Rasa rugi lak kalo tak jot down about my pregnancy ni :P hehe.. Mesti kawan-kawan pun nak tau perkembangan hidup saya jugak kan (hehe..ade ke?)


I think thats all for now, and I think I want to regularly update this blog, unlike my previous blog (hopefully..)
Ok lah pren, cau cin cauuu :)

6 comments:

  1. Angah..

    yes...kome pertama yang komen :)

    Memang hampas betul penjenayah cyber tu, menyusahkan sungguh, tapi takpe angah, aok buat yang baru ni, bolehla bagi peluang kitaorang kawan-kawan ni baca pasal aok..harapkan FB kadang-kadang tak sempat nak bukak lagipun update dia cepat sangat hilangnya, kalau blog ni, aok tulis hari ni..3-4 hari lagi pun kome still boleh perasan..

    ok teruskan berblogging, jangan lupa kasi citer sama kami semua..

    ReplyDelete
  2. fizz:: wah..sungguh pantas ye! hehe..baik! kome bersemangat! yeah! (over lak..hehe..)

    ReplyDelete
  3. eeee
    takutnye!
    cmne leh ttbe hilg gtu..
    wuwuwu.. ;(

    ReplyDelete
  4. cute baby girl:: huhu taktau la.tibe2 nak login tu die ckp password dh takleh pakai.so mmg xleh masuk la akaun2 tu.beware dgn jenayah cyber ni ek :P

    ReplyDelete
  5. angah
    teruskan berkarya yaa!!

    ReplyDelete
  6. axim:: hehe..baik encik axim! insyaAllah..hehe..

    ReplyDelete